• İade Bilgileri

    Aldığınız her ürün,Essa Dış Ticaret Ltd. Şti. firmasının garantisi altındadır. Almış olduğunuz ürünü ambalajını açmadan, tahrip etmeden, bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Ürünü ürün faturası, sipariş numaranızı da içeren bir dilekçe veya iade formu ile iade ediniz.

    Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız. Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vesaire şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez. Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür. Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün Bize ulaştığı andan itibaren on (10) gün içerisinde ürün bedeli iade edilir. Kredi kartına ürün iade bedeli bankanız tarafından 2-6 hafta arasında yapılmaktadır. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır. Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma vesaire durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir. Ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, üretici firmanın yetkili servislerine başvurulmalıdır.

    Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir. Havale iadeleri iki (2) iş günü içinde kredi kartı iadeleri üç (3) iş günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişinizle ilgili "İptal Edildi" uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza veya havale yaptığınız bankanıza iade edilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.

  • Nasıl Sipariş Verebilirim?

    Sipariş vermek için ilk olarak ürünleri sepetinize eklemeniz gerekmektedir. Ürünü sepetinize eklemek için, alacağınız ürünün ekranında bulunan sepete ekle tuşuna basmanız gerekmektedir. Ürününüzü sepete ekledikten sonra sepetinize yönlendirileceksiniz. (Alışverişi tamamlayabilmek için sisteme e-posta adresi ve şifreniz ile giriş yapmanız gereklidir.) "Satın Al" tuşuna basarak satın alma ekranına geçiniz.

    - Satın alma ekranında size sorulan bilgileri eksiksiz ve net biçimde doldurunuz.

    - Fatura ve Teslimat adresleriniz farklıysa bunları ayrı ayrı giriniz.

    - TC Kimlik numaranız veya vergi bilgilerinizi giriniz.

    - Kargo firmanızı seçiniz.

    - Herhangi sipariş notunuz varsa giriniz. Örneğin; İşyeri adresiniz ise teslimat saatlerinizi belirtebilirsiniz. İleriye dönük gönderim yapılmasını isteyebilirsiniz.

    - Ödeme şeklinizi seçerek, onaylıyorum tuşuna basınız.

    - Onaylıyorum dediğinizde sistemden onay alırsanız size siparişinizin alındığını gösteren ekran gelecektir.

    - Sipariş hareketlerinizi her zaman üyelik menünüzde bulunan "Siparişlerim Bağlantısı" altından takip edebilirsiniz.

  • Sipariş Takibi

    Sisteme giriş yaptıktan sonra, üyelik menünüzde bulunan siparişlerim başlığı altından sipariş detaylarınıza ulaşabilir, durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.

  • Ürün Garantisi

    1- Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır.

    2- Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı firmamızın garanti kapsamındadır.

    3- Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi 20 iş gününü geçmez. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir. Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde, imalatçı üretici, veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.

    4- Malın garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.

    5- Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın; Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; en az dört defa ve imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altıdan fazla arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,

    - Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    - Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde

    Sıra ile satıcısı, bayii, acentesi temsilciliği ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirini mümkün bulunmadığını belirlenmesi, durumlarında tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranda bedel indirimi talep edebilir.

    6- Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.

    7- Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü’ne Başvurabilir.

  • GARANTİ KAPSAMINA GİRMEYEN HALLER

    1- Bu garanti belgesi, cam, bilezik, kayış, kasa aksesuar ve pilleri içine almaz.

    2- Bu garanti belgesi, saatin kapağında ’su geçirmez’ diye yazmadıkça su hasarlarını kapsamı içine almaz.

    3- Bu garanti belgesi, kullanımından dolayı, saatin dış yüzeyinde oluşacak çizik ve aşınmaları kapsamı içine almaz.

    4- Saatinizi yetkili servis istasyonları dışında başkaları tarafından hasara uğratılması veya içine müdahalede bulunulması durumunda onarım garantisi feshetme hakkına sahip oluruz.

    5- Bu garanti belgesi, distribütör yetkili satıcıları tarafından doldurulmuş ve satış tarihi işlenmiş olması durumunda geçerli olup, tahrif edilmiş, değiştirilmiş garanti belgeleri geçersizdir.

    6- Bu garanti belgesi, tüketicinin kendine ait yasal haklarını etkilemez.

    7- Posta, sigorta ve gönderme masrafları müşteri tarafından ödenecektir.

  • Güvenlik

    Sitemizde kredi kartı işlemi için haberleşmede her aşama güvenlik altına alınmıştır.

    Site-Ziyaretçi Haberleşme Güvenliği

    Sitemizin sipariş sayfalarında site ile ziyaretçi arasındaki haberleşme 128 bit SSL standartında gerçekleşmektedir. Söz konusu haberleşme standardı çok sayıda işlem gören sitelerde dahi güvenle kullanılan bir niteliktedir. Kredi kartı bilgilerinin verileceği sayfada bu haberleşme biçiminin bulunup bulunmadığını, sayfaya erişildiğinde adres çubuğunda yazan ifadenin http://.. biçiminde değil, https://.. biçiminde oluşu ifade etmektedir. Bu nitelikteki sayfalara eriştiğinizde tarayıcının sağ alt köşesinde kilit işareti de yer almaktadır.

    Site-Banka Haberleşme Güvenliği

    Kredi kartı bilgilerinin siteden bankaya aktarılması ile ilgili güvenlik, bankanın sunduğu maksimum güvenlik ile gerçekleşmektedir. Söz konusu güvenliğin çok sayıda bileşenin yanında, CVV2/CVC2 kodu da çalıntı kart veya kart bilgileri ile alışverişe karşı önlem olarak sitemizde kullanılmaktadır.

    Site içi Veri Güvenliği

    Güvenli ortamda yapacağınız işlemlerde siz ve kredi kartını size tahsis eden banka haricinde hiçbir kişi, kurum ve kuruluş tarafından bilgilerinize ulaşamamaktadır. Kredi kartı işlem sayfası kart bilgilerini doğrudan banka POS sistemine iletmekte ve işlem sonucunu müşteriye bildirmektedir. Kredi kartı bilgileri e-posta veya benzeri yöntemlerle aktarılmamaktadır. Online işlemin bir sonucu olarak aktarılan kredi kart bilgilerine tarafımızdan dahi erişilmesi mümkün değildir.